Witamy, Gość
Maj 19, 2024, 03:47:19
Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Łobi

Strony: 1 [2] 3 4 ... 8
16
Wprowadzenie i ZASADY ! / Regulamin Walk
« dnia: Lipiec 03, 2013, 22:42:17 »
1. Nie wolno być nieśmiertelnym ( PŻ robią swoje )
2. Piszemy ataki w czasie niedokonanym żeby osoba atakowana miała szansę zrobić unik
3. Co do punktu wyżej, to nie można cały czas pisać  " Zrobił szybki unik "
4. Nie zabijacie się, a walczycie xD  czyli nie wolno zabijać innych ( Chyba że za zgodą tej osoby, Alphy, i Administratora )
5. Jak ustawiacie sobie moce , to bierzecie takie żeby się nie pozabijać , czyli panowanie nad żywiołami jak najbardziej , ale rozrywanie naczyń krwionośnych jest zbyt brutalne ... ^^
6. i Jeśli ktoś pisze że zamknął kogoś w klatce nie do przebicia to nie można z niej wyjść
7. Jeśli siłujemy się z kimś proszę brać pod uwagę UM ... to znaczy jak bijemy się z kimś kto ma 50 UM siły a my tylko 20 , to wiadomo ze się nie wygra ^^
8. Tylko co trzeci atak może być z użyciem mocy.
 

I zaglądajcie tutaj czasem bo może dojść coś nowego ...

17
Wprowadzenie i ZASADY ! / Fabuła
« dnia: Lipiec 03, 2013, 22:41:31 »
 Za czasów ludzi te cztery watahy były jedną czyli jakieś kilkaset lat temu.W watasze przewodzili dumni i mądrzy Soul i Naomi z wysokiego rodu.Watah stawała sie coraz liczniejsza, przybywały nowe rody. Z czasem  Para Alpha zaczęła słabnąć w przywództwie tracą władzę i ziemie.Nadchodziły kolejne obce rody,kolejne obce wilki które pragnęły tych ziem. Alphy, ledwo utrzymywały watahę, wszystko wisiało na włosku. W watasze pojawił się tajemniczy basior - Keisako, który doprowadził do rozpadu watahy. Przedstawiciele rodów BlueMoon's, Black Twilight, Blood Flower i Fire Lyn upodobały sobie ziemie na Północy, Południu, Wschodzie i Zachodzie.
  Wydawałoby się, że już wszystko będzie normalne, i że będzie panował spokój. I rzeczywiście, tak jak na razie jest. Powstały cztery watahy : Wataha Wschodu,wytrzymali na gorące temperatury i wiedzący jak rozwiązać trudne problemy.Wataha Zachodu która doskonale dogadywała się z Ciemnościami.Wataha Południa która zajęła ciepłe miejsca i doskonale radząca sobie w bitwie.Oraz Wataha Północy która zajęła ostatnie,zimne miejsca.
  Jednak ciemne moce, które skłóciły niegdyś potężną watahę nie śpią ... do tego dołączyły się ciągłe kataklizmy tępiące zwierzynę, i niszczące ziemie. Wszędzie zaczęły się pojawiać powodzie, tornada ... czasem nawet trzęsienia ziemi. Kataklizmy spowodowały ciągłe zmniejszanie się terenów watah ... Ich tereny, niegdyś położone od siebie daleko, teraz zostają zmuszone przez kataklizmy aby powoli zacząć się do siebie zbliżać. Alphy nawiązują sojusze, chcąc jakoś podratować całą sytuację - na próżno. Wszyscy wmawiają sobie, i innym, że to minie. Że to tylko chwilowe. Niektórzy uważają że będzie wojna ... Jednak większość w panice zaprzecza temu (jakże oczywistemu) faktowi. 

18
Wprowadzenie i ZASADY ! / ZASADY !
« dnia: Lipiec 03, 2013, 22:40:32 »
1. Zakaz multikont !
2. Imię wilka nie powinno zawierać cyfr, i nie moze byc napisane pokemoniastym psmem ( TsUbAkI ), twoj login powinien bc imieniem wilka.
3. Avatar ma przedstawiać wilka ( skrzydła tylko dla zasłużonych :3 ) , jeśli znalazłeś/łaś dwa różne obrazki które przedstawiają tego samego wilka, mozesz sobie zmieniać avatara z jednego na drugiego, krótko mówiąc : Avek mozesz sobie zmieniać 10 razy dziennie, jesli nadal będzie przedstawiał tego samego wilka . Jezeli ktos ma w mocach zmiennoksztaltnosc, robta z wilkiem co chceta.
4. Zakaz linkowania do stron o treści pornograficznej i RASISTOWSKIEJ.
5. Jeśli chcesz zareklamowac swoje forum to tylko w wyznaczonym do tego watku, lub przez PW.
6. Szanujemy siebie na wzajem !
7. Jeśli zauważyłeś/łaś na tym forum coś co chciałbyś zmienić, lub poprawić napisz do admina lub moderatora, a on na pewno weźmie twoje zdanie pod uwagę .
8. Jeśli administrator lub moderator zwróci ci uwagę, nie obrażaj się od razu na cały świat .
9. Nie można określać stanu cudzej postaci np. " zasnęłam na trawie , a Sully próbowała mnie obudzić " , chyba ze podczas walki , ale tu też bez przesady :)
10. Nie można być w dwóch miejscach na raz.
11. Nie można być nieśmiertelnym .
12. Nie można zmieniać watahy, ani mocy.
13. Admin./Mod. ma prawo do usuwania postów niezgodnych z zasadami .
14. Starajcie się w miarę możliwości nie spamować, wiem ze nie jest to łatwe , ale od tego macie pogaduchy :)
15. Ortografia - te czerwone wężyki po coś istnieją . ^^
16. Jeśli twoja postać pokłóciła się z inną postacią, to nie kłóć się od razu z tym użytkownikiem forum użytkownikiem forum
17. W zapisach do rodów obok nazwy rodu jest dokładnie napisane, z jakiej watahy ten ród jest ^^ Czyli jak się jest np. z zachodu, to nie można się zapisać do rodu z północy.
 


Zaglądajcie tutaj czasem, bo będą dochodzić nowe zasady


19
Wprowadzenie i ZASADY ! / Rangi
« dnia: Lipiec 03, 2013, 22:38:57 »
Szpieg: Zna dobrze teren. Wie kiedy zwiać a kiedy zostać. Często wciela się w rolę innych wilków, aby zyskać więcej informacji na dany temat. Każdy szpieg (jak to szpieg xD ) nie może być tchórzem. Musi dobrze określić położenie w danej sytuacji.


Wojownik: Zna teren i wszystkie kryjówki w okolicy.Wojownikami są zazwyczaj masywne,silne i strategicznie myślące wilki.Walczy wytrwale i nigdy nie odpuszcza.

Opiekun: Opiekuje się szczeniakami. Jest cierpliwy w stosunku do swoich podopiecznych. Broni ich w razie ataku.

Łowcy: Myślący strategicznie. Łowcy muszą być szybcy, zwinni, muszą odpowiednio wykorzystać teren oraz swoją wiedzę na jego temat. Muszą również wiedzieć wszystko na temat danej zwierzyny na którą polują. To od nich zależy czy wataha w danym dniu będzie głodować czy posilać się.

Obrońca: Wyśmienicie zna położenie wszystkich warowni oraz równie dobrze teren.Jest pierwszą linią obrony terenów.Musi myśleć logicznie.Obrońca musi również być wyśmienity w walce w razie ataku aby go odeprzeć.

Obrońca:Zna tereny watahy jak własnego siebie.Ma wyśmienity wzrok,węch i słuch.Musi szybko ocenić sytuację i równie szybko uznać czy dany wilk robi zagrożenie dla stada czy nie.Zwiadowcy przydają się również podczas polowań.Często również donoszą o nowych zmianach na terenach watahy.

20
Wprowadzenie i ZASADY ! / PŻ ( Punkty Życia )
« dnia: Lipiec 03, 2013, 22:20:59 »
Każdy Wilk dostaje na początku 100 PŻ. Podczas walki z innymi wilkami traci się PŻ, ile ? Jeżeli walczy się bez użycia mocy, to atakowany traci dwa razy mniej PŻ, niż punktów siły ma atakujący. Jeśli liczba punktów siły atakującego jest liczbą nieparzystą, np. 15, to tracicie 6 PŻ. Przy użyciu Mocy w walce, traci się 3/4 liczby punktów Mocy.Co godzinę PŻ regenerują się o 5 punktów. Uwaga ! można zwiększyć maksymalną ilość PŻ, za pomocą specjalnej mikstury.

 Warto w podpisie przy punktach UM mocy i siły ilość PŻ które sie traci przy ataku.


21
Sklep / Przedmioty
« dnia: Czerwiec 30, 2013, 22:58:02 »
1.Kamienie

a)Topaz +5 siły
Cena: 20 Yang


b)Ametyst + 5 zręczność
Cena: 10 Yang

c)Jadeit + 5 szybkość
Cena:10 Yang

d)Diament + 15 siły
Cena: 30 Yang

e)Szafir + 15 zręczność
Cena: 30 Yang

f)Agat + 15 szybkość
Cena: 30 Yang

2. Eliksiry

a) Słaba Mikstura Lecznicza

Zastosowanie: Podnosi PŻ o 25 %.
Sposób Podania: Po prostu wypić.
Składniki: woda, nieznane lekarstwo
Cena: 30 Yang

b) Mikstura Lecznicza

Zastosowanie: Podnosi PŻ o 50 %.
Sposób Podania: Wypić.
Składniki: woda, nieznane lekarstwo, liść dębowy
Cena: 50 Yang

c) Mocna Mikstura Lecznicza

Zastosowanie: Całkowicie uzupełnia PŻ.
sposób Podania: Wypić.
Składniki: woda, nieznane lekarstwo, nieznane zioła
Cena: 70 Yang

d) Napar Mistyczny

Zastosowanie: Wyleczy każdą, nawet najgorszą ranę. ( Jeśli poziom PŻ wynosi mniej niż 40 %, dodatkowo można otrzymać bonus w postaci 10 % PŻ. )
Sposób Podania: Wylać kilka kropli na ranę. Starczy na 3 użycia.
Składniki: Bez, czerwony korzeń, woda
Cena: 75 Yang

22
Sklep / Towarzysze
« dnia: Czerwiec 30, 2013, 22:46:37 »
1.Kot Światła

 
Moce: Potrafi swoim blaskiem chwilowo oślepić przeciwnika ( na 3 posty )
Cena: 55 Yang
2.Kotek Tsu


Moce: Potrafi zauroczyć przeciwnika, tak że ten jest niezdolny do walki
Cena 60 Yang

3.Feniks Ognia


Moce: Strzelanie kulami ognia
Cena:70 Yang

4.Feniks Lodu


Moce: Potrafi Zamrozić przeciwnika na kilka minut
Cena: 85 Yang

5.Fioletowy Smok


Moce: Podnosi PŻ o 40 %
Cena:125 Yang

6.Ognisty Koń


Moce:Potrafi stworzyć ogniste tornado
Cena:130 Yang

7.Koń Lodu


Moce: Potrafi sprowadzić na przeciwnika deszcz sopli
Cena:150 Yang

23
Ankiety itd. / Jaka ma być nazwa naszej wilczej waluty na forum ?
« dnia: Czerwiec 30, 2013, 01:59:46 »
W tej ankiecie macie jeden głos. Jeśli macie jakieś inne pomysły na walutę, to napiszcie w odpowiedziach  ;) 

24
Mała arena / Widownia
« dnia: Czerwiec 20, 2013, 14:48:14 »
Tutaj jest widownia.

25
Mała Arena / sala treningowa teamu 2
« dnia: Czerwiec 14, 2013, 23:54:31 »
Tutaj Team 2 ma swoje treningi.

26
Mała Arena / Sala treningowa teamu 1
« dnia: Czerwiec 14, 2013, 23:54:03 »
Tutaj odbywają się treningi Teamu 1.

27
Mała Arena / Widownia
« dnia: Czerwiec 14, 2013, 23:52:35 »
Tutaj jest widownia.

28
Mała Arena / Widownia
« dnia: Czerwiec 14, 2013, 23:48:31 »
Tutaj jest widownia.

29
Mała Arena / Arena
« dnia: Czerwiec 14, 2013, 23:47:55 »
Tutaj toczone są walki między Teamami.

30
Mała Arena / sala treningowa teamu 2
« dnia: Czerwiec 14, 2013, 22:26:23 »
Tutaj odbywają się treningi teamu 2 .

Strony: 1 [2] 3 4 ... 8
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
stadomagicznychkoni marblevillestable bratnica planszowanie steampunk